Bezorgen & Afhalen

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. En wordt daarom ook binnen 2 werkdagen verwerkt en verzonden door de gehele Benelux.
Bij producten waar een levertijd op zit, wordt u gelijk op de hoogte gesteld.
Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur besteld en betaald en op voorraad zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
Bij de bestelling krijgt u ook een tracking nummer zodat u zelf kan kijken waar uw pakket zich bevindt.

DPD bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag.

Voor het leveren naar buiten Nederland wordt kosten in rekening gebracht.

2. Welk pakketbedrijf bezorgd mijn bestelling?
Alle bestelingen worden door DPD bezorgd. De proefstaaltjes met brievenbuspost en de overige artkelen met pakketpost.

3. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

4. Wat gebeurd er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Interieurfoliewebshop verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Interieurfoliewebshop jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.

5. Kan ik het pakket bij Interieurfoliewebshop.nl afhalen?
Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Interieurfoliewebshop? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bespaart hiermee verzendkosten.
U krijgt een bericht wanneer het afgehaald kan worden.